من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چــــقـدر ســــخـتـه. . .

 

چقدر سخته

کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی دوستش داری و چقدر بده کسی تو رو دوست داشته باشه و اینو نتونه بهت بگه

چقدر سخته

تو چشمای کسی که تموم عشقت رو ازت دزدیده و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داده زول بزنی و به جای اینکه لبریز کینه و نفرت بشی حس کنی که هنوز دوستش داری

چقدر سخته

دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده

چقدر سخته

تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچ چیزی به جز سلام نتونی بگی

چقدر سخته

وقته که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه هنوز دوستش داری

چقدر سخته

گل آرزو هاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی و اونوقت زیر لب آرو بگی:

 

گــــل مــن بــاغـــچه نــــو مـــــبارک. . .



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت10:01---28 تير 1390
بچه که بودیم بستنیمان راگاز میزدندقیامت برپامیکردیم،چه بیهوده بزرگ شدیم ،روحمان راگاز میزنند می خندیم

بهاره
ساعت18:11---27 تير 1390
سلام عزیزم خوبی؟خواستم واسه متن بالا نظر بزارم قسمت نظراتش فعال نیست نمیدونم چرا خیلی عالی بود واقعا مرسی خوشم اومد

بشار
ساعت10:26---27 تير 1390

چرا؟

چرا غمگینی؟

عاشق شدم!!!!

آیا عشق شیرین است؟

بله....شیرین تر از زندگی!!!!

چرا تنهایی؟

ویژگی عاشق هاست!!!!

لذت تنهایی چیست؟

فکر به او و خاطرات و!!!!

چرا می روی؟

برای اینکه او رفت!!!!

دلت کجاست؟

پیش او!!!!

قلبت کجاست؟

او برده!!!!

پس حتما بی رحم بوده؟

نه...اصلا!!!!

چرا؟

چون باز هم او را می پرستم ...


sepideh
ساعت9:30---27 تير 1390


یکی محبت میکنه و یکی ناز میکنه ! اونی که ناز میکنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت میکنه همیشه تنهای تنهاست


بهاره
ساعت23:27---26 تير 1390
سلام تنبل متنات که هنوز همونه زود بیا متن جدید بزار

sogand
ساعت17:49---26 تير 1390
سلام.وبلاگت خیلی قشنگه.من که خیلی خوشم اومده.مخصوصا این متنه چقدسخته چون من عاشقشم وبه دیوار اتاقمم دارم.من وبلاگتو لینک کردم دوس داشتی توام منو لینک کن.راستس بازم به وبلاگم بیا و نظر بده.خیلی خوشحال میشم.

الهه
ساعت9:40---26 تير 1390
در انتظار دیدنت همه دل ها بی قرارند
ای تک ستاره ی بهشت حسرت به دلمان نگذار........
عیدت مبارک


بهاره
ساعت12:58---24 تير 1390
سلاااااااام من این متنو دوست دارم عاشق این متنم وری گود من به کسایی که لینک کردم سر میزنم هر وقت بیام شما هم سر بزنی خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 306
بازدید هفته : 440
بازدید ماه : 1145
بازدید کل : 196273
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1