من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یاد رفیق...

دو تا رفیق بودن، همیشه با هم میرفتن میخونه شراب میخوردن. یکیشون میمیره...

چند وقت بعد اون یکی میره میخونه به ساقی میگه: دو پیک بریز

ساقی میگه: چرا دو تا؟

میگه: یکی واسه خودم یکی به یاد رفیقم...

یه سال بعد دوباره میره میخونه میگه: یه پیک بریز

ساقی میگه: رفیقتو فراموش کردی؟

میگه: نه خودم توبه کردم اینو میخورم به یاد رفیقم...

"سلامتی رفقای باوفا"



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت15:45---9 مهر 1390
سلام ممنون که سر زدی

بشار
ساعت10:53---7 مهر 1390

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است
اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است
دریا و من چه قدر شبیهیم گرچه باز
من سخت بیقرارم و او بیقرار نیست
با او چه خوب می شود از حال خویش گفت
دریا که از اهالی این روزگارنیست
امشب ولی هوای جنون موج میزند
دریا سرش به هیچ سری سازگار نیست
ای کاش از تو هیچ نمی گفتمش ببین
دریا هم اینچنین که منم بردبار نیست


سوگند
ساعت15:58---6 مهر 1390
سلام خیلی داری بد میشی هااان!میندازمت تو انباری تا تنبیه شی
نمیخوای به آبجیت بگی چته؟آخه برا چی با این سن این افکارته؟خیلی نگرانتم
برام ایمیل بزن.منتظرم حسین جان


بشار
ساعت9:06---6 مهر 1390


هر که می خواهد بداند مقامش نزد خدا چگونه است ببیند مقام خدا هنگام گناه در نظر او چگونه است ؟

اگر خدا در نظرش عظمت دارد و گناه را به احترام او ترک می کند او هم نزد خدا مقامی دارد ...



بشار
ساعت8:21---6 مهر 1390

روایتی :
امام سجاد (ع) خداوند را گذاشته در منگنه و می گوید : چه می خواهی بکنی ؟
یا مرا عذاب می کنی و می سوزانی و جهنم می بری و یا مرا می بخشی ...
اگر مرا جهنم می بری شیطان خوشحال می شود که یک نفر بیشتر گمراه کرده ...
اگر مرا ببخشی پیامبرت خوشحال می شود که از امتش کسی بخشیده شده ...
حالا کیف خودت است می خواهی پیامبرت را خوشحال کنی یا شیطان را ...


سوگند
ساعت15:10---5 مهر 1390
کتک لاز م شدی انگار؟من که این مطلبتو خوندم و در موردش نظرم دادم،اگه نظراتتو چک کنی دوباره میبینی.برات دارم..مگه نبینمت

بشار
ساعت12:24---5 مهر 1390

دلم را سپردم به بنگاه دنیا
و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روز
برای دلم
مشتری آمد و رفت
و هی این و آن
سرسری آمد و رفت


ولی هیچ کس واقعا
اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد


یکی گفت:
چرا این اتاق
پر از دود و آه است
یکی گفت:
چه دیوارهایش سیاه است
یکی گفت:
چرا نور اینجا کم است
و آن دیگری گفت:
و انگار هر آجرش
فقط از غم و غصه و ماتم است


و رفتند و بعدش
دلم ماند بی مشتری
ومن تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟


و فردای آن روز
خدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه
پشت خود بست


و من روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر
برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
کسی را نداریم ...


تنها
ساعت8:20---5 مهر 1390
▒♥________♥▒♥
_____♥▒▒▒♥_____♥▒▒▒♥°°
____♥▒▒♥▒▒▒♥▒▒▒▒♥▒▒♥
___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥ ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥°°°< br /> ..._♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒


sogand
ساعت1:13---5 مهر 1390
_______________ %%
______________ %%%
_____________ %%%%%
____________ %%%%%%
_____________ %%%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%__%%
_____________ %%%__%__%
_____________ %%%___%__%
_____________ %%%___%___%
_____________ %%%___%____%
_______ %%____%%%__%____%
______ %__%__%%%%%%__%%
______ %___%%_____%____%%
_______ %____%%%%%_%%
________ %___________%%
_________ %_________%%
_________ %%__سلام___%%
________ %%_________%%%
_______ %%___من آپم____%%%
______ %%______زود بیا_____%%
_____ %%_______منتظرم_____%%
_____ %%__________________%%
_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%
______ %%_______________%%%
_______ %%%____________%%%
_________ %%%%________%%%
___________ %%%%%%%%%


بشار
ساعت11:30---4 مهر 1390

سرورم و دوست خوبم

آدرس ایمیلم تغییر کرده ٬ ایمیل قبلیم مسدود شد و ایمیل جدیدی به آدرس زیر باز کردم .
لطف کن اگر خواستی از طریق ایمیل پیام بدی به آدرس جدیدم ارسال کن و یک جای دیگه هم آدرس رو یادداشت کن که اگر برای وبلاگ هایمان اتفاقی افتاد ارتباطمون قطع نشه ...
متشکرم و دوستت دارم ...


bashshar@ymail.com



بشار
ساعت12:22---3 مهر 1390

نامه ای به دلدار بی وفا

این آخرین نامه ای است که از خون دلم سرچشمه گرفته و آرزوهایم را در خود منعکس نموده است این نامه را می نویسم شاید که دل همچون سنگ خارای تو ذره ای به رحم آید و شاید با خواندن این نامه ذره ای از عهد وفای دیرینه ات در وجود تو جای گیرد . شاید به یاد آری آن جملات فریبنده را که خیال می کردم از قلب و جانت سرچشمه گرفته است آیا آن وعده های دیرینه ات را به یاد می آوری ؟ آیا به یاد می آوری که روز را بی نام تو به شب نمی رساندم ...

این من بودم که فریب آن وعده های عاشق فریب تو را خوردم . این من بودم که چون عروسکی در دست تو بودم و تو مرا نوازش می کردی ...

افسوس که تو لایق این همه احساس نبودی ! ببین کلمه ی معشوق لایق تو و زیبنده ی تو هست ! تو معشوق بی وفا هستی ! بی وفا تر از روشنائی روز ...

اکنون من بر گور آرزوهایم شب ها را به صبح می آورم و به یاد آن روزها چند قطره اشک فرو می ریزم شاید که از این سوزش دل شمع وجود تو نیز بگرید و از این احساس به شور آید و به خود بگوئی که من چه کرده ام ؟

دلدار جفاکار این توئی این بدن زمردین توست که اکنون در میان بازوان دیگری جای گرفته است . آیا این لبان بی احساس توست که لبان دیگری آنها را نوازش می دهد ...
افسوس که چه قدر بی وفا بودی ...


تنها
ساعت0:03---3 مهر 1390
چرا نمی شناسی ام ؟
چرا نمی شناسمت ؟
می دانم مرا نمی شنوی و من این را از سیبی که از دستت افتاد فهمیدم
دیگر به غربت چشم هایت خو کرده ام و به درد های باد کرده روحم
که از قاب تنم بیرون زده اند ....
با توأم بی حضور تو بی منی با حضور من
می بینی تا کجا به انتحار وفادار مانده ام تا دل نازک پروانه نشکند
همه سهم من از خود دلی بود که به تو دادم
و هر شب بغض گلویت را در تابوت سیاهی که برایم ساخته بودی گریستم
و تو هرگز ندانستی که زخم هایت ، زخم های مکررم بودند
نخ های آبی ام تمام شده اند و گل های بقچه چهل تیکه دلم ناتمام مانده اند
باید بیش از بند آمدن باران بمیرم ....!!


بشار
ساعت18:00---2 مهر 1390

خیلی خوب و ...
دوستت دارم ...


سوگند
ساعت0:43---2 مهر 1390
سلام،خوبی داداش کوچیکه؟پس من 3سال بزرگترم.خوب وقتی به آبجیت سر نمیزنی بیمعرفتیه دیگه،نیس؟آپتو خوندم جالب بود اما من با سیگار فهمیده بودمش.
راستی برام نگفتی چرا پاییز فصل عاشقاس؟
منتظرم


مهران
ساعت22:11---1 مهر 1390
سلام داداش

مرسی که بهم سر زدی عزیزم

من آپم

یه مطلب نوشتم متفاوت با مطالب قبلیم

منتظرم

بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 859
بازدید کل : 195987
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1