من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تولدم مبارک نیست...

سلام...

اومدم ولی... نمیدونم چی بگم... آره امروز روز تولدمه ولی... خیلی حالم گرفته، خیلی بیشتر از خیلی... انگار تموم دنیا رو سرم خراب شده... حس میکنم وجودم تو این دنیا زیادیه... دلم میخواد برم... آخه چیز خوبی از این روزگار لعنتی ندیدم...

زندگی تلخ ترین خواب من است/ خسته ام خسته از این خواب بلند...

........................................................

تولدم مبارک نیست، دلم گرفته غمگینم

هوای خونه دلگیره، تو رو اینجا نمی بینم

.........................................................

این آهنگ رو تقدیم میکنم به شما... حتما دانلود کنید...

............................................................................................

آهنگ زیبا و شنیدنی امین حبیبی به نام تولد, با چهار کیفیت متفاوت

(  ترانه و آهنگ و تنظیم : امین حبیبی )

 

 

 

 

 دانلود با کیفیت MP3 320

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از سرور مدیا فایر

 

دانلود با کیفیت MP3 128

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از سرور مدیا فایر

........................................................................

سلامتی کسی که بهم احتیاج نداشت ولی فراموشم نکرد... میخواستم از آبجی سوگند، آبجی تنها و داداش بشار تشکر کنم به خاطر اینکه وقتی نبودم فراموشم نکردند... این آهنگ رو بهشون تقدیم میکنم...

 

 

ورژن جدید آهنگ فوق العاده زیبای محسن چاوشی و محسن یگانه و فرزاد فرزین به نام نفس بريده ...

( میکس مستر : محسن چاوشی )
 

 Nafas Boride



نظرات شما عزیزان:

mohsen
ساعت17:48---10 ارديبهشت 1391
خیلی گلی

بشار
ساعت8:32---28 فروردين 1391

یادمان باشد ،
زنگ تفریح دنیا
همیشگی نیست ...
زنگ بعد ،
حســـــــــاب داریم !




سوگند
ساعت19:59---26 فروردين 1391
سلام داداش کوچولوم.عزیزم تولدت مبارک.ایشالا که از الان به بعد خدا بهترینارو بهت بده همراه با یع عالمه خوشحالی.دیگه نبینم به خود بگی زیادی حداقلش اینه که واسه آبجی سوگندت نیازی.دلم میخواد هروقت میاد نت واست کامنت بذارم و بار بعد که اومدم جواب تورو ببینم.پس حرف رفتن و بی وفایی نزن.یه چیز دیگه از مهران عزیز شنیدم که دارین واسه کنکور میخونین،پس بشین خوب خوب درس بخون.منتظر اون لحظم که خبر قبولیت رو اولین نفری باشم که میشنوم عزیزدلم.میتونی امروز دوباره متولد شی گلم.آهنگی رو که گذاشته بودی برامون دانلود کردم.خیلی خوشمل بود مرسی داداشم.
آخه آدم همچین خواهر گل و ملوس و باحال ومهربونی مثه من داشته باشه بگه ناراحتم

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن


تولدت مبارک داداش کوچولوم.دوست دارم همیشه.یادت نره.از طرف آبجی بزرگه


تنها
ساعت18:05---26 فروردين 1391
به به تولدت هم مبارك باشه اين چه آبيه اخه هرچه سريعتر حذفش ميكني يه آب باحال بجاش ميذاري

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 939
بازدید کل : 196067
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1